Królowe Second-handów
AE NETWORK

Królowe Second-handów

Sklepy z odzieżą używaną cieszą się dużą popularnością wśród Polaków. W second-handzie można znaleźć rzeczy zarówno atrakcyjne pod względem ceny jak i oryginalności – są one alternatywą dla popularnych sieciówek, które w ostatnich latach zdominowały rynek modowy.

Celem kampanii było poinformowanie o nowym, inspirującym programie, w którym prowadzącą jest jedna z najpopularniejszych polskich blogerek modowych Tamara Gonzalez Perea, lepiej znana jako Macademian Girl. Do promocji wykorzystaliśmy kanały najbardziej dopasowane do tak szczególnej grupy docelowej.

Tuż przed premierą, w centrum Warszawy zawisły siatki wielkoformatowe. Do promocji wykorzystaliśmy również citylighty w największych miastach oraz nośniki DOOH, które w dniu premiery odliczały czas do pierwszej emisji programu. Wisienką na torcie było dotarcie do klientów sklepów z używaną odzieżą, poprzez emisję reklam na urządzeniach mobile, wykorzystując myTraffic+.