Sylimarol to sztandarowy lek Herbapolu Poznań, znany i lubiany od kilkudziesięciu lat. Pięć lat temu przeprowadziliśmy pierwszą kampanię telewizyjną dla tej marki informującą o zmianie opakowania i rebrandingu. Od tego czasu rok każdego roku promowaliśmy markę, sukcesywnie odmładzając wizerunek i adresując przekaz do coraz młodszej grupy osób, wśród starszego pokolenia marka ma bowiem ponad 90% znajomość. Głównie wykorzystywaliśmy telewizję i prasę, a w ostatnim czasie reklamy pojawiały się również w on-line.
Mimo dużej konkurencji w kategorii i pojawianiu się wciąż nowych suplementów na wątrobę i trawienie, Sylimarol dzięki efektywnie zaplanowanym kampaniom utrzymywał się niezmienni na pozycji lidera. W 2018 została zmieniona i rozszerzona komunikacja marki. Odeszliśmy od pokazywania tłustych potraw, obciążonej wątroby i niedomagającego organizmu, na rzecz oczyszczania i detoksykacji wątroby, co wpisuje się również w obecne trendy zbalansowanego życia i wellbeing.
Rozwój marek zarówno Sylimarol jak u Urosept, który również mieliśmy przyjemność promować głównie w zakrojonych na szeroką skalę działaniach on-line, zmierza w kierunku edukowania i wskazywania na dobroczynne działanie substancji ziołowych w utrzymaniu zdrowia, dobrej kondycji organizmu oraz naszych organów wewnętrznych.
Kreacja – agencja Unia Interactive