Kampania społeczna – edukacyjno-informacyjna do kobiet, z woj. wielkopolskiego – pogłębienie wiedzy i świadomości kobiet na temat szkodliwości picia alkoholu oraz działania prewencyjne
Kampania „Alkohol to seksistowska świnia, kobiety traktuje gorzej” trwała od sierpnia do września 2018. Podzielona była na 3 etapy: teaserową, revealową i edukacyjną. Na potrzeby kampanii stworzona została specjalna strona internetowa www.10dowodow.pl
W kampanii wzięli udział znani aktorzy co z pewnością wpłynęło na podkreślenie charakteru i wagi problemu. W pierwszej fazie działania bazowały na krótkich filmach, w drugiej na rozbudowanym contencie, który w trzeciej odsłonie poszerzono o wartość edukacyjną.
W kampanii wykorzystano szerokozasięgowe media offline – radio, telewizję, outdoor oraz online: social media, „influencer marketing”, display. Ze względu na charakter kampanii znaczącym elementem były działaniami PR, ambientowe oraz specjalny TEST AUDIT. Kampania prowadzona była pilotażowo w woj. wielkopolskim, ale ze względu na niespotykane i przełomowe podejście do tematyki alkoholizmu wśród kobiet, wywołała szeroką dyskusję społeczną w mediach ogólnopolskich.
Kreacja – agencja Chromatique


