Reklama w kinie to forma promocji, polegająca na wyświetlaniu reklam przed seansami filmowymi. Kino jako medium jest wyjątkowe ze względu na skupienie uwagi odbiorców przed seansem filmowym bezpośrednio na ekranie, co sprawia, że reklama może być bardziej skuteczna niż w przypadku reklamy emitowanej w innych mediach ATL.
Kino jest często uzupełniniem kampanii telewizyjnej, albowiem można wykorzystać ten sam spot reklamowy.
Niesłabnące zainteresowanie kinem przez młodszą część społeczeństwa (największy odsetek kinomanów w wieku do 45 lat – 65%), to oprócz Internetu najbardziej dopasowane medium.
Dzięki zróżnicowanemu repertuarowi mamy możliwość komunikować się w ramach płci czyli wybór bardziej kobiecego lub męskiego kina, pomijając np. filmy dla dzieci. Reklamy oprócz pojawiania się on screen, mogą być także w formie off screen czyli np. naklejek w na lustra w łazienkach, degustacji z hostessami czy dodawania gadżetów reklamowych przy zakupie biletów. W przypadku kina raportujemy po kampanii dokładną liczbę widzów.