• 10 lutego 2019

Planowanie komunikacji mediowej zwiększającej sprzedaż w Business Centre Club

Planowanie komunikacji mediowej zwiększającej sprzedaż w Business Centre Club

Planowanie komunikacji mediowej zwiększającej sprzedaż w Business Centre Club 1024 577 MediaOn

„Planowanie komunikacji mediowej zwiększającej sprzedaż” w Business Centre Club

Ostatnio mieliśmy przyjemność poprowadzić spotkanie doradcze „Planowanie komunikacji mediowej zwiększającej sprzedaż” w siedzibie Business Centre Club. Karolina Rygalska i Piotr Zagórski opowiadali na nim m.in. o strategii planowania działań reklamowych, dostępnych narzędziach wspierających sprzedaż oraz ich skuteczności, a także o mierzeniu efektywności prowadzonych działań reklamowych w mediach. Reklamodawcy coraz częściej oczekują od komunikacji mediowej efektów stricte sprzedażowych. Optymalizacja działań komunikacji mediowej pod tym kątem wymaga nie tylko optymalizacji wskaźników mediowych i dotarcia do grupy docelowej, lecz również zaawansowanej integracji strategii komunikacji m.in. ze strategią sprzedażową, kanałami sieci dystrybucji, dostępnością produktu, mocami sprzedażowymi i logistyki sieci dystrybucji. Silnie powiązana jest również z samą ofertą produktową, pozycjonowaniem cenowym i kreacją o wydźwięku prosprzedażowym.

fot. W. Holnicki-Szulc