Kampania promująca i poprawiająca wizerunek Tunezji jako destynacji turystycznej po latach obniżonego ruchu wskutek zamachów w 2015 roku. Odbywa się jednocześnie na kilku rynkach europejskich przez trzy kolejne lata.
Cel kampanii to zainteresowanie Tunezją jako kierunkiem wakacyjnym oraz wzrost sprzedaży wycieczek turystycznych do tego kraju.
Tunezja to kraj, który nie tylko gwarantuje piękne plaże, pogodę i słońce ale także zaciekawia zabytkami wielowiekowej historii, kulturą, pustynnymi atrakcjami, wyjątkową kuchnią oraz wyjątkowymi zabiegami SPA (talasoterapia).
W 2018 prowadziliśmy kampanię multimedialną online i offline nastawioną na maksymalizację zasięgu filmów video zachęcających do spędzenia wakacji w Tunezji, a także szeroko zakrojoną kampanię outdoor i indoor w kilku wybranych miastach: Warszawie, Poznaniu i na Górnym Śląsku.
W kreacji nacisk położono na dotarcie do rodzin z dziećmi, ale w związku z różnorodną tematyką także na singli i seniorów. Wykorzystano 5 linii kreatywnych z hasłem przewodnim „Discover Tunisia”.
Kampania przyniosła zaskakujące efekty, z badań witryny travelplanet wynika, że wzrost wyjazdów do tego kraju w 2018 wzrósł prawie 500%, a Tunezja znalazła się na 7 pozycji pośród najczęściej wybieranych przez Polaków kierunków wakacyjnych.
Kreacja – agencja SOPEXA