• 26 lutego 2024

Lokowanie produktu w audycjach radiowych

Lokowanie produktu w audycjach radiowych

Lokowanie produktu w audycjach radiowych 150 150 MediaOn

Lokowanie produktu w audycjach radiowych to forma promocji dopasowana do tematyki cyklicznych audycji programowych np. audycji o zdrowiu czy urodzie. Nie jest to standardowe lokowanie zawierające nazwę produktu, ale raczej przedstawiające tematykę związaną z produktem. Przykładem takiego rozwiązania jest np. rozmowa ze specjalistą czy ekspertem, wówczas  klient może wskazać konkretne zagadnienia, które mają być poruszane w audycji.

Zaangażuj słuchaczy z Media On!

Potrzebujesz wsparcia doświadczonego Partnera Mediowego?

Jestem zainteresowany:


Kampania w InternecieKampania w TelewizjiKampania RadiowaKampania reklamowa OutdoorKampanie reklamowe w prasieKampania reklamowa w kinachStrategia komunikacji reklamowejBadania marketingoweInne

captcha