• 26 lutego 2024

Konkursy w radiu

Konkursy w radiu

Konkursy w radiu 150 150 MediaOn

Firmy korzystające z konkursów radiowych jako formy aktywności promocyjnej mogą liczyć na większe zainteresowanie słuchaczy, ponieważ konkursy zazwyczaj prowadzone są w czasie o najwyższej słuchalności. Ponadto, konkursy radiowe często są częścią większej kampanii reklamowej, która może obejmować również reklamy radiowe i inne działania marketingowe. W ten sposób, firma reklamująca się w radiu może zbudować zintegrowaną kampanię, która skutecznie przyciągnie uwagę, zaangażuje słuchaczy i nagrodzi za udział.

Potrzebujesz wsparcia doświadczonego Partnera Mediowego?

Jestem zainteresowany:


Kampania w InternecieKampania w TelewizjiKampania RadiowaKampania reklamowa OutdoorKampanie reklamowe w prasieKampania reklamowa w kinachStrategia komunikacji reklamowejBadania marketingoweInne

captcha