• 10 lutego 2019

„Planowanie komunikacji mediowej zwiększającej sprzedaż”

„Planowanie komunikacji mediowej zwiększającej sprzedaż”

„Planowanie komunikacji mediowej zwiększającej sprzedaż” 1024 577 MediaOn

„Planowanie komunikacji mediowej zwiększającej sprzedaż” w Business Centre Club

Ostatnio mieliśmy przyjemność poprowadzić spotkanie doradcze „Planowanie komunikacji mediowej zwiększającej sprzedaż” w siedzibie Business Centre Club. Karolina Rygalska i Piotr Zagórski opowiadali na nim m.in. o strategii planowania działań reklamowych, dostępnych narzędziach wspierających sprzedaż oraz ich skuteczności, a także o mierzeniu efektywności prowadzonych działań reklamowych w mediach.

fot. W. Holnicki-Szulc

Korzystamy z plików cookies. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.